26.12.12

Μικρές Παπαριές vol 2

Ο Ντάμπο

Μια μέρα
θα ανοίξω τα αυτιά μου
και θα πετάξω.

Θα 'μαι ο Ντάμπο
κι ίσως να 'σαι εσύ
το μαγικό φτερό μου.


Το κογιότ

Σαν το κογιότ σε κυνηγώ
και κάθε φορά λιγάκι πριν σε φτάσω
ένα αμόνι πέφτει στο κεφάλι μου.


Οι κατσαριδούλες

Μικρές, χαρωπές κατσαριδούλες
χορεύουν πάνω στη γυμνή μου κοιλίτσα.
Τις ψεκάζω, τις γνέφω αντίο
και τις στέλνω στην κόλαση.

Μερικές φορές δεν αντέχω τόση ευτυχία.


Τα ούζα

Όλοι ήταν χαρούμενοι
και πίναν ούζα
μες σε γραφεία
τελετών.


Η χλωρίνη

Έχει κάτι που λάμπει στα μάτια του
(είναι ένα κερί που λιώνει.)
'Εχει κάτι που πεταρίζει στο στήθος του
(είναι ένα χτυπημένο κουνούπι.)
Έχει τη γεύση από λεμόνι στο στόμα του
(είναι η χλωρίνη.)

Τα λέγκο

Μια μέρα
θα μαζέψω τα λέγκο μου από το πάτωμα,
θα φτιάξω ένα μεγάλο ρομπότ
να σας γαμήσει.

Η ελπίδα

Υπάρχει ελπίδα
στα Αστερίξ και στα Ποπάι,
στις σοκοφρέτες και στα τυρογαριδάκια,
και σε ένα σωρό πραγματάκια
που εσύ αρνείσαι πεισματικά να εκτιμήσεις.

1 σχόλιο:

Sakis είπε...

γάμησε.