10.11.08

ΜΗ ΣΩΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΒΒΑΤΟ pt 2

5

Ο μαλάκας με την καραμπίνα γελάει σαν μαλάκας. Έχει φωνάξει μπανγκ μπανγκ, έχει γεμίσει τη μάπα μου σάλια και κοροιδεύει.
-Χεστήκαμε;
Ναι ρε καριόλη, χεστήκαμε. Μας έφυγε η μαγκιά. Κλάσαμε πόμολα. Άντε γάμα μας τώρα. Έχουμε κι ένα κωλοβιβλίο να γράψουμε. Πού 'χαμε μείνει;
Α ναι. Σου λεγα κάτι ηθικοπλαστικές μαλακίες. Ξέχνα τις. Μην κάνεις ότι σου λένε μαλάκες συγγραφείς. Η ζωή είναι δικιά σου. Γάμα την όπως θες. Εμένα στα αρχίδια μου. Έχω την καραμπίνα να σκέφτομαι και τη σφαίρα που θα με στείλει στην κόλαση. Όχι τις μαλακίες σου. Συνεχίζω.


6

Πλησίασα που λες τον μπάτσο και αυτό που πριν καμιά ωρίτσα ήταν η Μπέμπα. Ο μπάτσος είχε ιδρώσει, έτρεμε, στάνταρτ ο πρώτος φόνος του. Ένω εγώ, ο πρώην νίτζα δολοφόνος, τα χα δει όλα, τα χα κάνει όλα, πίστευα πως τίποτα δεν με ταράζει. Μέχρι χθες.
Ο μπάτσος με πλησίασε.
-Συγγνώμη κύριε.
Έπρεπε να με δίωξει. Αφού εγώ ήμουν τόσο μαλάκας και πλησίασα αυτός έπρεπε να με διώξει.
-Ορίστε.
-Μπορείτε να προσέχετε λίγο τη νεκρή. Πρέπει να πάω λίγο τουαλέτα.
Σιγουρα δεν περίμενες να ακούσεις αυτό. Αλλα εγώ σε έχω προειδοποιήσει. Σε αυτό το μυθιστόρημα θα βαρεθείς να διαβάζεις μαλακίες. Γιατί είναι ένα εντελώς ηλίθιο μυθιστόρημα ενός εντελώς ηλίθιου ανθρώπου που πήγε να σώσει την ανθρωπότητα και γαμήθηκε έντονα. Όχι κάτι που θα χάριζες στα παιδιά σου μπας και σταματήσουν να παίζουν PSP.
-Κανένα πρόβλημα. Ειστε οκ;
Δεν απάντησε. Έφυγε τρέχοντας μουρμουρίζοντας κάτι σαν "γαμημένο λουκάνικο".

ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΟΥ ΤΖΟΝΟΥΛΗ ΝΟ 3

ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΤΣΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΧΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΕΣ ΑΘΕΛΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΦΟΝΟ ΕΝΟΣ ΣΟΒΑΤΖΗ, ΜΗ ΦΑΣ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΟΥ.

Γιατί αν το στρουμφάκι δεν χεζόταν εγώ δεν θα 'μουν εδώ. Θα πινα μπύρες, θα σοβάτιζα, θα γάμαγα. Και δεν θα στα πρηζα.
Έτσι έμεινα μόνος εγώ κι η Μπέμπα, η νεκρη, η πυροβολημένη Μπέμπα με τα μάτια της άδεια και τα βυζιά της γαμάτα και μετά θάνατον. Και τότε ήταν που το θέμα γαμήθηκε εντελώς γιατί η Μπέμπα, χωρις να ανοιξει τα χείλη της, φώναξε μεσα στο κεφάλι μου.
" ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ. ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΤΣΑΡΛΙ."

Δεν υπάρχουν σχόλια: